R5

Hellurei R5 ryhmän riparilainen! Kiva kun olet mukana. Ensi tapaamisemme on takana ja seuraavan kerran ryhmä kokoontuu yhteen laulamaan Kauneimpia joululauluja la 12.12. klo 17.30-18.

Tältä sivulta löydät rippikouluusi liittyvät päivämäärät sekä ajankohtaiset asiat.

Tärkeitä päimääriä (ne tapaamiset, joihin vanhemmat ovat tervetulleita on merkitty kursiivilla):

• Rippikoululaisten kauneimmat joululaulut lauantaina 12.12.2020 klo 17.30-18.00 Kotkan seurakuntakeskuksella. Olethan paikalla 10min ennen tilaisuuden alkua.

• Rippikoulusunnuntain messu sunnuntaina 24.1.2021 klo 14.00 Kotkan kirkossa.

• Rippikouluryhmä osallistuu nuorten avoimeen toimintaan kevään 2021 aikana. Ajankohdat tarkentuvat ja ilmoitetaan myöhemmin.

• R5 viikonloppuleiri on 19.-21.2. Ristiniemessä.

• Ryhmän oma messu sunnuntaina 14.3. klo 10.00 Langinkosken kirkossa.

• Riparikonsertti torstaina 25.3. klo 17-19 Karhuvuoren urheilutalolla (Steveco Areena)

• Diakonia/monikulttuurisuus/lähetys -teemapäivä 25.4. klo 10-16 Kotkan seurakuntakeskuksella

• R5 rippileiri on 28.6.-3.7. Ristiniemessä.

• R5 konfirmaatio 4.7. klo 14.00 Kotkan kirkossa. Rippikoululainen, olethan paikalla viim. klo 13.00

Mikäli et pääse johonkin edellä mainituista tilaisuuksista, ole yhteydessä Johannaan (mikäli et saa häntä kiinni, niin siinä tapauksessa yhteys Teroon). Poissaolot on korvattava. Ensisijaisesti korvaaminen tapahtuu osallistumalla toisen rippikouluryhmän vastaavaan tilaisuuteen.

Kaikissa kysymyksissä voit kääntyä meidän, ohjaajien, puoleen.

Täältä voit lukea periaatteista, joita noudatamme rippikoululeirilläseurakunnan kasvatustyön päihdeohjelmasta ja nopean puuttumisen metodista.

Rippikoulun ulkoläksyt löydät täältä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä