Kotkan seurakuntakeskuksen Kesäkahvila ja Karhulan srk-keskuksen Lähetyskahvio peruutettu toistaiseksi Koronarajoitusten vuoksi.

Kotka-Kymin seurakunta aloittaa kesäkahvila-toiminnan Kotkan seurakuntakeskuksella 21.6. Kahvila on avoinna maanantaisin klo 10–13 kesän ajan, ainakin heinäkuun loppuun.

Tarjolla on kahvia ja pientä makeaa. Sään salliessa kahvikupposen voi nauttia myös ulkosalla. Käynti on seurakuntakeskuksen sisäpihan puolelta.

Vapaaehtoiset kahvimaksut käytetään seurakunnan nimikkolähettien työn tukemiseksi.

Kesäkahvilassa noudatetaan viranomaisten ohjeistuksia ja tavoitteena on, että ihmisiä voisi tavata koronaturvallisesti.

– Myös seurakunnan työntekijät pyrkivät piipahtamaan kahvilla ja ovat kävijöille juttuseurana, lupaa vs. aikuistyön työalavastaava Maarit Koskensalo-Tiainen.

Kahvilatoiminnassa otetaan huomioon Koronarajoitukset.

Lähetyskahvio jatkaa Karhulassa

Karhulan seurakuntakeskuksessa pidetään kesällä lähetyskahviota. Kahvio on avoinna 25.8. saakka keskiviikkoisin klo 9–12. Tarjolla on kahvia ja kotileivonnaisia. Tuotto käytetään seurakunnan nimikkolähettien työlle. Kahvilatoiminnassa otetaan huomioon Koronarajoitukset.

2021-06-15 13:14:00.0