Valon pisaroita iskelmäkirkossa 18.9.

Kotka-Kymin seurakunta järjestää sunnuntaina 18.9. klo 18 Kymin kirkossa Valon pisaroita – iskelmäkirkon.

Tilaisuuden musiikki perustuu suomalaiseen iskelmämusiikkiin, jota lauletaan yhteislauluina, että solistiosuuksina.  Kvartettina soittava Iskelmäkirkkobändi vastaa rytmistä ja sykkeestä tuttujen kappaleiden aikana. Laulusolistiosuuksista vastaavat valovoimainen jazziskelmälaulajatar Eva Vikman ja Kotka-Kymin seurakunnan laulavainen iskelmäsuntio Timo Lahtimo. Iskelmäkirkkobändissä soittavat Sinikka Lahti; viulu, Jussi Silpola; kitara, Leea Tommola; piano ja Pekka Österberg, basso.  Iskelmäkirkon liturgina toimii pastori Anna Mykrä-Siljander.

Iskelmäkirkko on Jumalanpalvelus, jossa virsien sijasta lauletaan tuttuja iskelmiä. Iskelmämusiikki on monelle tuttua ja omaa hengellistäkin maailmankuvaa peilaavaa. Kotka-Kymin seurakunta on järjestänyt vuosien ajan eri musiikkityyleihin, kuten Junnu Vainion tai Apulannan musiikkiin perustuvia messuja.

Valon pisaroita - Iskelmäkirkko su 18.9.2022 klo 18 Kymin kirkossa

Mon Sep 05 11:32:00 EEST 2022