Kotka-Kymin seurakunnan kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi Mikko Hauhia ja kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi Minni Kuisma

Kotka-Kymin seurakunnan uusi kirkkovaltuusto kokoontui ensimmäiseen kokoukseensa keskiviikkona 4.1.2023. Uusi kirkkovaltuusto valittiin marraskuussa seurakuntavaaleissa kaudelle 2023–2026. Kirkkovaltuuston kokouksessa valittiin uusi puheenjohtajisto seurakunnalle.

Kotka-Kymin seurakunnan puheenjohtajisto.jpg

Kotka-Kymin seurakunnan uusi puheenjohtajisto (vasemmalta lähtien) kirkkoneuvoston puheenjohtaja kirkkoherra Anna-Tiina Järvinen, kirkkovaltuuston varapuheenjohtaja Pasi Pöllänen, henkilöstöasiainjohtokunnan varapuheenjohtaja Päivi Länsikari, kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan puheenjohtaja Heikki J. Oksanen, kirkkoneuvoston varapuheenjohtaja Minni Kuisma, henkilöstöasiain johtokunnan puheenjohtaja Tuula Anttila, kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan varapuheenjohtaja Matti Koski ja kirkkovaltuuston puheenjohtaja Mikko Hauhia.

Kirkkovaltuuston puheenjohtajaksi kaudeksi 2023–2024 valittiin Mikko Hauhia ja varapuheenjohtajaksi Pasi Pöllänen.

Kirkkoneuvoston varapuheenjohtajaksi kaudelle 2023–2024 valittiin Minni Kuisma. Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kirkkoherra Anna-Tiina Järvinen.

Kirkkoneuvostoon kirkkovaltuusto valitsi valtuutetuista seuraavat henkilöt: Seija Aalto, Ville Mielonen, Kari Tiusanen, Tuula Anttila, Vilhelmiina Sipola, Jere Markkanen, Seppo Eerola, Reino Korhonen ja Päivi Länsikari.

Kiinteistö- ja hautaustoimen johtokunnan puheenjohtajaksi kaudelle 2023–2026 valittiin Heikki J. Oksanen ja varapuheenjohtajaksi Matti Koski. Henkilöstöasiain johtokunnan puheenjohtajaksi kaudelle 2023–2026 valittiin Tuula Anttila ja varapuheenjohtajaksi vuosille 2023–2024 Päivi Länsikari ja vuosille 2025–2026 Heikki J. Oksanen.

Wed Jan 04 19:26:00 EET 2023