Sanan ja rukouksen illassa Armon parantavaa voimaa 17.11.

Tv- ja radio-ohjelmistakin tuttu kouluttaja Petri Välimäki tulee vierailijaksi Sanan ja rukouksen iltaan 17.11. klo 18 Langinkosken kirkon Toivonsaliin
Petri Välimäki

Sanan ja rukouksen illassa 17.11. klo 18 on teemana Armon parantava voima. Iltaa vietetään Langinkosken kirkon Toivonsalissa.

Vierailijana illassa on kouluttaja Petri Välimäki. Hän on tehnyt yli 25 vuotta kriisipalvelu- ja sielunhoitotyötä haavoittuneiden ja syvissä kriiseissä toimivien ihmisten auttamiseksi, mm. Kriisipalvelun toiminnanjohtajana, seurakunnissa sekä sielunhoidollisten ja varustavien aineiden kouluttajana. Monet tuntevat hänet myös vuosia jatkuneista radio-ohjelmasarjoista tai Armon kalliolla tv-ohjelmista.

Sanan ja rukouksen illassa on myös laulua, musiikkia, opetusta ja rukouspalvelu. Illan päätteeksi juodaan kahvit.

Lisätietoa: Kari Ihatsu, kari.ihatsu@evl.fi**@** tai p. 044 725 9039

2019-09-03 09:03:00.0