Hyvän mielen lauluhetki 27.8. - toivo laulua!

Kotka-Kymin seurakunta järjestää Hyvän mielen lauluhetken torstaina 27.8. klo 18 Langinkosken kirkolla. Lauluhetki on osa Mielessä tuulee -teemaviikkoa.

Lauluhetkessä haluamme laulaa yhdessä lauluja, joista tulee hyvä mieli. Nyt kaipaammekin yleisön apua: mikä sinulle on tällainen hyvän mielen laulu? Mikä kappale hoitaa tai piristää?

Kerro meille oma laulutoiveesi ja tarina siitä, miksi kappale on sinulle tärkeä. Laulutoiveet ja tarinat voi kertoa osoitteessa www.kotka-kyminseurakunta.fi/laulutoive. Otamme toiveita vastaan sunnuntaihin 23.8. asti.

Toteutamme laulutoiveita ja luemme niihin liittyviä tarinoita Hyvän mielen lauluhetkessä. Toiveita toteuttamassa ovat Tarja Silvennoinen ja Anna Mykrä-Siljander. Mukana laulamassa myös Leena-Kaisa Kivioja.

2020-07-29 11:34:00.0