Mussalon seurakuntakoti ja Hovinsaaren toimitila laajempaan käyttöön

Mussalon seurakuntakodin sisätila.

Kotka-Kymin seurakunnan tiloja on kesän aikana remontoitu niin, että tilojen monipuolinen käyttö on nykyään mahdollista. Mussalon seurakuntakoti ja Hovinsaarentoimitila ovat tulevaisuudessa käytössä myös esimerkiksi kaste- ja muistotilaisuuksiin tai erilaisiin kokouksiin.

Mussalon seurakuntakodin kerhotilat kokivat muodonmuutosta kesän aikana, kun kerhotila muuttui monitoimitilaksi ja keittiö uusittiin. Elokuusta lähtien tilaa voi vuokrata yksityiset ja yhteisöt erilaisiin tilaisuuksiin. Samoin Hovinsaaren toimitilaa on mahdollista vuokrata erilaisiin tilaisuuksiin.

Molemmissa paikoissa voi järjestää tilaisuuksia maksimissaan 20 henkilölle. Tiloista löytyy tuolle määrälle kahviastiasto. Tilat toimivat oivallisesti niin perhejuhlien järjestämiseen kuin erilaisten pienien kokousten järjestämiseen.

Syksyn aikana Kotka-Kymin seurakunta luopuu Aittakorven seurakuntatalon käytöstä ja vuoden vaihteen jälkeen myös Sunilan seurakuntatalon käytöstä. Aittakorven toimintoja on esimerkiksi siirretty Ututielle Velhoon. Muissa toimitiloissa toiminta jatkuu ennallaan.

Fri Sep 11 11:35:49 EEST 2020