Varhaisnuorten leirillä olevat pojat askartelevat puunoksista valokuvakehyksiä.

Kouluikäisille

Seurakunnan varhaisnuorisotyö järjestää toimintaa 1.-8.-luokkalaisille lapsille. Toiminnan muodostavat kerhot, retket ja leirit. Toiminnalla pyritään antamaan positiivisia kokemuksia Jumalan rakkaudesta, seurakunnasta ja ryhmässä olemisesta sekä vahvistamaan varhaisnuorten tunnetta seurakuntaan kuulumisesta.

Kerhot

Varhaisnuorten kerhot on tarkoitettu 1.-8.-luokkalaisille. Kerhot kokoontuvat pääsääntöisesti koulujen ja seurakunnan tiloissa. Ohjaajina toimii seurakunnan kerhonohjaajakoulutuksen käyneitä nuoria ja seurakunnan työntekijöitä. Kerhon aikana seurakunnan kerholaiset ovat tapaturmavakuutettuja.

Leirit

Leirit 1.-8.-luokkalaisille pidetään pääsääntöisesti Höyterin ja Ristiniemen kurssikeskuksissa. Leirejä on koulujen lomien aikaan ja viikonloppuisin. Leireillä on leiriläisten lisäksi työntekijöitä, yövahteja, kipusisarus ja isosia.