Säkkituoleilla istuvia ihmisiä, edessä diakoni Suvi Kervinen ja takana opiskelijoita.

Oppilaitosyhteistyö

Kotka-Kymin seurakunnan oppilaitosyhteistyö toimii kahdella koululla: Etelä-Kymenlaakson ammattiopistolla (Ekami) ja Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoululla (Xamk). Työtä tehdään opiskelijoiden ja henkilökunnan kanssa.

Käytettävissäsi ovat

• oppilaitospappi Tommi Vehmas (Ekami ja Xamk)
  • kampusdiakoni Suvi Kervinen (Xamk)
  • kampusohjus Rita Halme (Ekami)
  • nuorisotyönohjaaja Taru Spännäri (Ekami)
  • nuorisotyönohjaaja Marko Lamminen ja erityisnuorisotyönohjaaja Reeta Lanki

Olemme kaikki käytettävissäsi, kun mietit opiskelua, ihmissuhteita, jaksamista, yksinäisyyttä, elämän tarkoitusta, uskonasioita ja/tai muiden henkilökohtaisten ongelmien kohdatessa. Mikä tahansa Sinua askarruttaakin, ota rohkeasti yhteyttä ja tule juttelemaan luottamuksellisesti. Älä jää asioittesi kanssa yksin!

Toimintaa nuorille aikuisille

Käy tsekkaamassa tästä, mitä toimintaa meillä on nuorille aikuisille ja tule mukaan!

Ota yhteyttä meihin

Tule juttelemaan päivystysaikana, tai ota yhteyttä ja sovi tapaamisaika haluamaasi paikkaan.

Oppilaitospappi

Tommi Vehmas on tavattavissa sovittaessa Ekamin ja Xamkin kampuksilla. Tommi on käytettävissä myös kirkollisiin toimituksiin. Yksityisrippikoulukin järjestyy.

Tommi: 044 752 9483 tai tommi.vehmas@evl.fi

Kampusdiakoni

Suvi Kervinen on tavattavissa sovittaessa Xamkin kampuksella. Suvi auttaa myös taloudellisissa kysymyksissä tai jos kaipaat vapaa-ajan tekemistä esimerkiksi vapaaehtoistyön merkeissä.

Suvi: 044 725 9160 tai suvi.kervinen@evl.fi

Kampusohjukset

Rita Halme ja Taru Spännäri ovat tavattavissa Ekamin kampuksilla viikottain.

Rita: 044 752 9486 tai rita.halme@evl.fi tai Wilma Rita Halme.

Taru: 040 655 0234 tai taru.spannari@evl.fi

Kasvatuksen työntekijät

Marko Lamminen ja Reeta Lanki ovat tavattavissa sovittaessa Ekamin ja Xamkin kampuksilla.

Marko: 044 725 9036 tai marko.lamminen@evl.fi

Reeta: 044 752 9501 tai reeta.lanki@evl.fi