Församlingens verksamhet

I Kotka-Kymi församling ordnas svenskspråkiga mässor regelbundet, några gånger per år. På julen sjunger vi De vackraste julsångerna och på julafton firas Julbön.

Vid livets stora kriser är det bra om det finns någon att samtala med. Om du önskar samtal med präst, tag kontakt med Tuomi.

Kyrkpressen skickas till alla svenskspråkiga hem i Kotka, ifall du inte fått den tag kontakt med Tuomi, tel. 044 762 9488

Önskemål och idéer angående församlingens verksamhet mottas med tacksamhet. Ett aktivt deltagande garanterar en fortsatt svensk verksamhet i församlingen.

Ruotsinkielinen toiminta

Kotka-Kymin seurakunnan ruotsinkielinen suunnitteluryhmä järjestää ruotsinkielistä seurakuntatoimintaa.

Keskeisintä ruotsinkielisessä toiminnassa ovat jumalanpalvelukset. Niitä järjestetään muutama vuodessa. Joulukuussa lauletaan kauneimpia joululauluja ja jouluaattona vietetään jouluhartaus.

Kyrkpressen-lehti tilataan sitä toivoville. Jos olet kiinnostunut lehdestä tai toivot keskustelua papin kanssa, ota yhteys Tuomi Larviin: 044 762 9488

Suomenruotsalainen virsikirja PsalmbokenLinkki avautuu uudessa välilehdessä