Aikuisia ja lapsia Langinkosken kirkon Toivonsalissa. Lapsilla ilmapalloja.

Yhessä-illat

Koko perheelle suunnatut Yhessä-illat pitävät sisällään gospelmusaa, sanaa, rukousta ja yhdessäoloa.

Yhessä-ilta goes café

pe 12.4. klo 18 Langinkosken kirkolla

Teemana: Laulukirja Viisikielisen 10-vuotisjuhla!

Kahvittelun lomassa ohjelmaa ja musiikkia. Paljain Jaloin -duo soittaa toivelauluja 10 vuotta täyttävästä Viisikielinen-laulukirjasta.

Mukana myös Tero Hietanen ja Marianne Vitikainen-Mojica.

Mitä Yhessä-illat ovat?

Langinkosken kirkolla vietetään Yhessä -iltoja. Koko perheelle suunnattu tapahtuma järjestetään Toivonsalissa noin kerran kuukaudessa. Illat koostuvat yhdessäolosta, housebändin soittamasta gospelmusiikista, yhteisestä rukouksesta ja iltapalasta sekä illan teemaan liittyvästä puheesta, jossa vaihtuvat vieraat avaavat teeman asioita.

Yhessä -iltaan mahtuu mukaan, eikä illassa tarvitse yksin olla. Yhessä-illat ovat ennen kaikkea heille, jotka etsivät yhteisöä, johon kuulua, ja jossa voi kokea itsensä tervetulleeksi.