Kuvituskuva, pino pieniä pyöreitä kiviä rauhallisella taustalla.

Hiljaisuuden jooga ja Pyhän tilan levossa -toiminta

Hiljaisuuden jooga

Hiljaisuuden jooga® on kristillisen joogan muoto, jossa yhdistyvät lempeä kehollinen harjoitus, mielen rauhoittuminen ja hengellisyys. Voit lukea lisää Hiljaisuuden joogasta Hiljaisuuden ystävien sivuilta.

Pyhän tilan levossa

Pyhän tilan levossa pääset kokemaan syvää lepoa kirkkotilassa. Tuetuissa levon asennoissa viivytään pitkään ja harjoitukseen sisältyy alkurukous, raamatunteksti ja loppurukous. Pyhän tilan levossa perustuu restoratiivisen joogan metodiin ja sopii kaikille. Ohjaajina toimivat restoratiivisen joogan ohjaajat Jaana Kivekäs ja Anna Mykrä-Siljander. Toiminta on tarkoitettu aikuisille ja on maksutonta. Ryhmiä järjestetään yhteistyössä Haminan seurakunnan kanssa.

Keväällä 2024

La 9.3. klo 15-16.30 Marian kirkossa Haminassa. Ryhmä on täynnä, ilmoittaudu varasijalle

Su 10.3. klo 14-15.30 Langinkosken kirkossa. Ryhmä on täynnä.

La 6.4. klo 15-16.30 Marian kirkossa Haminassa. Ilmoittautuminen alkaa 6.3. klo 8 tällä lomakkeella

Su 7.4. klo 14-15.30 Langinkosken kirkossa. Ilmoittautuminen alkaa 6.3. klo 8 tällä lomakkeella

kappalainen

Vastuualueena aikuistyö. Virkavapaalla.