Tuunausklubin teemaillat

Tuunausklubi Lentävä Lipasto koostuu erilaisista teemailloista, joissa tehdään käsitöitä. Jokaiseen teemailtaan ilmoittaudutaan erikseen.

Ilmoittauduthan vain jos tiedät osallistuvasi iltaan!
Mikäli kuitenkin joudut perumaan ilmoittutumisen, tulee peruutukset tehdä viimeistään kolmea päivää aiemmin Suville, suvi.kervinen@evl.fi tai 044 725 9160.

Iltoihin mahtuu 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Illat toteutuu mikäli iltaan on vähintään 12 osallistujaa.

Kevät 2024

Ma 12.2. klo 17.30 Kankaanpainantaa

• Omavastuu 5€, maksetaan käteisellä tai kortilla paikanpäällä.
  • Illassa painetaan kangasväreillä muun muassa kankaalle (kasseja tai pusseja), kartongille kortteja tai huovalle (mukinalusia ja pannunalusia)
  • Mikäli haluat painaa johonkin omaan vaatteeseen tms. ota oma materiaali mukaan.
  • Ilmoittautuminen 1.2. mennessä tästä linkistä

Ma 25.3. klo 17.30 Decoupagepaja

• Omavastuu 5€, maksetaan käteisellä tai kortilla paikanpäällä.
  • Decoupage on tekniikka, jossa liimataan paperisuikaleita tai serviettejä pinnoille. Liimaamisen jälkeen pinta lakataan, jolloin pinnasta tulee sileä ja tasainen. Decoupagella voit tehdä kauniita ja mielikuvituksellisia koristeita materiaaleihin, kuten esimerkiksi lasiin, puuhun ja muihin pintoihin.
  • Halutessasi voit tuoda oman tavaran mihin tekniikkaa käytetään.
  • Ilmoittautuminen 15.3. mennessä tästä linkistä

Ma 22.4. klo 17.30 Mosaiikkipaja

• Omavastuu 5€, maksetaan käteisellä tai kortilla paikanpäällä.
  • Illassa tehdään mosaiikkikoristelua muun muassa kiville ja MDF-pohjalle. Voit ottaa halutessasi myös jonkun oman materiaalin mukaan.
  • Ilmoittautuminen 15.4. mennessä tästä linkistä

Ma 20.5. klo 17.30 Kesäkukkaistutus

• Savikon Puutarhalla
  • Omavastuu 20€, maksetaan käteisellä tai kortilla paikanpäällä.
  • Illassa toteutetaan kesäkukkaistutus. Ota mukaan oma istutusastia.
  • Istutus tehdään määritellyistä materiaaleista. Mikäli käyttää muita/enemmän materiaaleja, lisätään näiden maksu omavastuu hintaan.
  • Ilmoittautuminen 11.5. mennessä tästä linkistä