Jumalanpalvelus Kotka-Kymin seurakunnasta

Tällä sivulla julkaisemme Kotka-Kymin seurakunnan jumalanpalveluksen videolähetyksen. Jos käytät Facebookia, suosittelemme lähetyksen seuraamista Kotka-Kymin seurakunnan Facebook-sivun kautta.

Klikkaa tästä osallistuaksesi jumalanpalvelukseen

(Avautuu erilliseen Facebook-sivulle. Sinulla ei tarvitse olla erillistä Facebook-tunnusta tai olla kirjautuneena Facebookiin nähdäksesi jumalanpalveluksen. Ohjelma voi kysyä Facebook-tunnuksen luomista, mutta voit klikata kohtaa "ei nyt", niin pääset sivustolla eteenpäin.)

Messu su 24.3.2024 klo 10 Langinkosken kirkossa.
"Maailmojen messu"

Pyhäpäivä: Palmusunnuntai

Liturgi: Tero Hietanen
Kanttori: Liisa Väisänen
Avustavat henkilöt: Maarit Koskensalo-Tiainen, Marianne Vitikainen-Mojica
Muuta tietoa: Pyhäkoulu saarnan aikana, virpomisvitsojen tekoa ja kirkkokansan virvontaa.

Virret:
907
960
61
742
923

Kolehti: Seurakuntatyöhön ja teologiseen koulutukseen Suomen Lähetysseuran kautta teemalla: "Evankeliumin sanoma kuuluu kaikille".

Voit lahjoittaa Suomen Lähetysseuran työlle myös tämän linkin kautta: https://felm.suomenlahetysseura.fi/lahjoita/

Rahankeräyslupa:
Keräyslupa nro RA/2020/1538, voimassa toistaiseksi 1.1.2021 alkaen Manner-Suomessa. Myönnetty 1.12.2020, myöntäjänä Poliisihallitus.

Klikkaa tästä osallistuaksesi jumalanpalvelukseen (lähetys alkaa noin viittä minuuttia ennen messun alkua)

Sydämellisesti tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen näin verkon välityksellä!

Mukaan Jumalanpalvelukseen pääset klikkaamalla alla olevaan laatikkoon tulevaa videokuvaa. Kuva avautuu isommaksi näytölle videota klikkaamalla. Lähetys alkaa sunnuntaina noin viittä minuuttia ennen messun alkua, jolloin video tulee näkyviin alle.