Jumalanpalvelus Kotka-Kymin seurakunnasta

Tällä sivulla julkaisemme Kotka-Kymin seurakunnan jumalanpalveluksen videolähetyksen. Jos käytät Facebookia, suosittelemme lähetyksen seuraamista Kotka-Kymin seurakunnan Facebook-sivun kautta.

Klikkaa tästä osallistuaksesi jumalanpalvelukseen

(Avautuu erilliseen Facebook-sivulle. Sinulla ei tarvitse olla erillistä Facebook-tunnusta tai olla kirjautuneena Facebookiin nähdäksesi jumalanpalveluksen. Ohjelma voi kysyä Facebook-tunnuksen luomista, mutta voit klikata kohtaa "ei nyt", niin pääset sivustolla eteenpäin.)

Su 28.4. klo 10 Messu Langinkosken kirkossa

Pyhäpäivä: 4. sunnuntai pääsiäisestä

Liturgi: Anne Läheniemi
Avustava pappi: Kimmo Enckell
Kanttori: Pia Hemminki
Musiikkiryhmä: Toivonlaulajat
Ulkopuoliset avustajat: Raamattu-, rukous- ja lähetyspiiiriläisiä

Alku    498
Kiitos  729
Päivän 484
Off      397
Eht      960
Ylistys 903:1-2,6

Kolehti: Taloudellisessa ahdingossa olevien yksittäisten ihmisten ja perheiden auttamiseen Suomessa Kirkon diakoniarahaston kautta.

Voit lahjoittaa Kirkon diakoniarahastolle myös tästä: Kirkon diakoniarahasto - EVL Plus

Rahankeräyslupa:
Keräysluvan haltija: Kirkon keskusrahasto. Keräysluvan nro: RA/2020/1364. Keräyslupa on voimassa 4.11.2020 alkaen toistaiseksi.

Klikkaa tästä osallistuaksesi jumalanpalvelukseen (lähetys alkaa noin viittä minuuttia ennen messun alkua)

Sydämellisesti tervetuloa mukaan jumalanpalvelukseen näin verkon välityksellä!

Mukaan Jumalanpalvelukseen pääset klikkaamalla alla olevaan laatikkoon tulevaa videokuvaa. Kuva avautuu isommaksi näytölle videota klikkaamalla. Lähetys alkaa sunnuntaina noin viittä minuuttia ennen messun alkua, jolloin video tulee näkyviin alle.