Aikuisia ja lapsia syömässä pöytien äärellä.

Meijän keittiö – helppo tapa järjestää ruokailu

Kaikille avoin iltaruokailu keskiviikkoisin Langinkosken kirkon Toivonsalissa klo 17-18

Hinta: 5 €/hlö
lapset alle 18 vuotta aikuisen seurassa ilmaiseksi

Meijän keittiö tarjoaa tavallista laktoositonta kotiruokaa. Kasvisruokailijat, gluteiinittomat, maidottomat ja vegaaniset ovat myös huomioitu.

Kevätkausi 2024 alkaa 17.1. klo 17 - tervetuloa!

Mitäpä, jos yhtenä iltana viikossa ei tarvitsisi huhkia hellan ääressä?

Meijän keittiön ruokailu on tarkoitettu aivan kaikille. Ruoka on tavallista laktoositonta kotiruokaa ja ruokailussa on huomioitu myös kasvissyöjät.

– Meijän keittiön idea lähti ajatuksesta helpottaa erityisesti perheiden arkiruokailua. Yhtenä iltana viikossa voi mennä syömään helposti kotiruokaa valmiiseen pöytään. Lisäksi yhdessä syömisen on todettu edistävän terveyttä ja ehkäisevä syrjäytymistä. Haluamme olla mukana myös edistämässä näitä asioita, kertoo diakoni Suvi Kervinen Kotka-Kymin seurakunnasta.

Tarjolla olevan ruoan voi katsoa etukäteen Meijän keittiön Facebook-sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Meijän keittiön yhteydessä järjestetään usein myös oheisohjelmaa, esim. lasten kirkkoseikkailuja