Kirkkoneuvoston kokoontui marraskuun kokoukseensa

Kirkkoneuvoston kaksivuotiskausi lähenee jo loppuaan. Keskiviikkona 2.11.2022 kirkkoneuvosto kokoontui toiseksiviimeiseen kokoukseensa. Viimeinen kirkkoneuvoston kokous pidetään 1.12.2022.

Asialistalla kokouksessa oli talousarvion valmistelua ja tulevan kauden luottamushenkilöiden  palkkiosta päättäminen.  Lisäksi kirkkoneuvostossa keskusteltiin piispanvaalin maallikkovalitsijoiden valitsemisesta sekä valittiin kirkkoneuvoston edustajat itsenäisyyspäivän jumalanpalveluksiin ja seppeleenlaskuihin. Itsenäisyyspäivänä 6.12. jumalanpalveluksia vietetään sekä Kymin kirkossa että Kotkan seurakuntakeskuksessa klo 10. Kotkassa seppeltenlasku sankarihautausmaalla on jo ennen jumalanpalvelusta, klo 9.30 alkaen ja Kymissä seppeleet viedään sankarihautausmaalle jumalanpalveluksen jälkeen. Kirkkokahvit nautitaan sekä Kotkassa seurakuntakeskuksessa että Helilän seurakuntatalolla.

Kirkkoneuvosto merkitsi tiedoksi myös taustayhteisösopimukset partiolippukuntien kanssa, näitä yhteistyölippukuntia ovat Partio-Kotkat, Merituikut ja Langinkosken Samoojat.
Ilmoitusasioissa keskusteltiin henkilöstöasioista ja käytiin läpi seurakunnan näkyvyyttä ja vaikuttavuutta koskevan kyselyn tuloksia.

2022-11-03 12:29:34.0