Kotka-Kymin seurakunta mukana kaupungin Rakkausviikolla

Kotkassa järjestetään jälleen helmikuussa, 13.–19.2. Rakkausviikko. Ensimmäisen kerran teemaviikko järjestettiin vuoden 2019 helmikuussa.
Rakkausviikon ohjelmaa ovat tuottamassa mm. Kotkan kaupunki, Kotkan seudun musiikkiopisto, Kauppakeskus Pasaati, Kotkan kaupunginteatteri, Merikeskus Vellamo, Monikulttuurinen toimintakeskus Mylly ja Kotkan-Kymin seurakunta.

Sydän_M.jpg

Rakkausviikon ohjelma Kotka-Kymin seurakunnassa:

• Ti 14.2. klo 11-13 Meijän koulun Karhulan ryhmä Alasalissa, Karhulantie 31
    Voit opetella sanomaan minä rakastan sinua monella eri kielellä sekä kuulla rakkausrunon suomen kielellä. Halutessasi voit myös tulla lukemaan / lausumaan rakkausrunon omalla äidinkielelläsi.
  • Ti 14.2. klo 17.30-19 Kielikahvila Kotkan seurakuntakeskuksella
    Tervetuloa ystävänpäiväkahville ja juttelemaan!
  • Ke 15.2. klo 17 Meijän keittiö Langinkosken kirkolla.
    Syödään yhdessä! Jälkiruokana suklaasuukkoja.
    Hinta: 5 €/hlö, lapset alle 18 vuotta aikuisen seurassa ilmaiseksi.
  • To 16.2. klo 17 Gospel-lattarit Kotkan seurakuntakeskuksen liikuntasalissa.
    Ota puoliso tai ystävä mukaan tanssimaan. 2 yhden hinnalla. Hinta 4 €/kerta. Tuotto menee hyväntekeväisyyteen.
  • Pe 17.2. klo 10 Koko perhe tanssii - tanssiliikuntaa Kotkan seurakuntakeskuksella.
    Tanssitaan yhdessä ystävinä. Tunti tarkoitettu lapsiperheille.
  • Rakkauspolku Katariinan meripuistossa 13.-19.2.
    Koska olette viimeksi pysähtyneet pohtimaan parisuhteenne tilaa? Tiedätkö mistä puolisosi ilahtuu, oletko muistanut huomioida häntä riittävästi ja onko teillä yhteisiä unelmia? Rakkauspolun voit kiertää yhdessä kumppanisi kanssa tai itsekseen sopivalla ajalla.
  • Nuorille toimintaa Pappilassa (Karhulantie 36b)
    • Ma 13.2. klo 18 Leffailta
    • Ti 14.2. klo 18-20 Nuorten iltapala