Vastaa Seurakuntalehti Osviitan lukijatutkimukseen

Kotka-Kymin seurakunta toteuttaa helmikuussa seurakuntalehti Osviitasta lukijatutkimuksen, joka on osa 11 seurakuntalehden yhteistä tutkimusta. Tutkimuksen toteuttaa Innolink Oy. Tutkimus on avoin kaikille, lisäksi vastauksia kerätään valtakunnallisen, tuhansista ihmisistä koostuvan nettipaneelin kautta.

Lukijatutkimuksen tuloksia hyödynnetään seurakuntalehtien omassa kehityksessä, mutta myös kirkon yhteisessä viestinnässä. Kerro mielipiteesi muun muassa lehden sisällöstä, ulkoasusta ja aihepiireistä! Voit myös jättää meille oman juttuvinkkisi. Palautteesi ja odotuksesi ovat meille tärkeää tietoa, vaikka olisit satunnainen lehden selailija.

Lukijatutkimukseen voit vastata osoitteessa: vastaa.innolink.fi/asiakkaat/osviitta. Linkki vastauslomakkeeseen on auki 24.2.2023 asti.

Fri Jan 27 09:58:48 EET 2023