Valtakunnalliset kotiseutupäivät Kotkassa - ohjelmaa Kymin kirkonmäellä su 10.9.2023

Kotka-Kymin seurakunta on mukana järjestämässä ohjelmaa Kotkassa syyskuussa järjestettäville valtakunnallisille kotiseutupäiville.

Sunnuntaina 10.9.2023 Kymin kirkonmäellä järjestetään kirkon esittelyä, hautausmaa kävelykierrosta sekä kotiseutumessu.

Päivän ohjelma alkaa klo 11–12.30  järjestettävällä Kymin kirkon esittelyllä ja hautausmaa -kävelykierroksella Kymin vanhalla hautausmaalla. Tule kuulemaan ja muistelemaan kymiläisten lyhytikäisiä kirkkoja ja vanhalla hautausmaalla lepäävää kansainvälistä väkeä, heitä, jotka tekivät Kotkasta Kotkan. Oppaana toimii Tuula Karhu.

Kirkon esittelyn ja hautausmaa kävelykierroksen jälkeen Kymin kirkossa järjestetään klo 13 alkaen Kotiseutumessu. Messun toimittavat Hannu Marttila ja Maarit Alhosaari, kanttorina Jarmo Kaijansinkko. Messun jälkeen kirkkokahvit kirkkosalissa.

Thu Aug 10 13:28:35 EEST 2023