Kirkkoherra Anna-Tiina Järvinen jättää jäähyväiset – Uudet työntekijät siunataan tehtäviinsä

Messu pidetään sunnuntaina 14.1. kello 13 Kymin kirkossa.

Sunnuntain 14.1.2024 messussa kuullaan tehtävänsä jättävän kirkkoherra Anna-Tiina Järvisen lähtösaarna. Messu pidetään sunnuntaina 14.1. kello 13 Kymin kirkossa.

Samalla Kotka-Kymin seurakunnan uudet työntekijät siunataan tehtäviinsä. Kotka-Kymin seurakunnan vakinaisiin virkoihin nimitettiin viime vuoden aikana seitsemän henkilöä.

Anna-Tiina Järvinen siirtyi vuoden alusta Helsingin hiippakuntaan hiippakuntasihteerin tehtäviin. Hän aloitti vs. kirkkoherran tehtävässä vuonna 2014 silloisessa Kymin seurakunnassa ja valittiin muodostetun Kotka-Kymin seurakunnan kirkkoherraksi vuonna 2017.

– Olo on helpottunut ja haikea. Nyt edessä on hyppy tuntemattomaan. Kiva, että lähtösaarna sattui Kymin kirkkoon, sillä sinne olen aikanaan tullut, Järvinen sanoo.

Vuoden 2024 aikana seurakunnassa suoritetaan kirkkoherranvaali. Siihen asti vs. kirkkoherrana toimii pastori Juha Ropponen.

2024-01-04 08:40:00.0