Suositut Kotkan kirkon lounaskonsertit alkavat elokuussa

Lounaskonsertit Kotkan kirkossa on jokavuotinen hyvin suosittu kesäkonserttisarja, joka järjestetään tänä vuonna 5.8.- 16.9. keskiviikkoisin klo 12.

Konserteissa esiintyy tänä kesänä kotimaisia muusikoita ja erilaisia kokoonpanoja, esiintymässä on erityisesti paikallisia muusikoita.

Konserttien kesto on n. 45 minuuttia. Lounaskonsertteihin on vapaa pääsy, ja niissä kerätty vapaaehtoinen kolehti ohjataan seurakunnan musiikkityölle.

Lounaskonsertit lähetetään suorana lähetyksenä myös Kotka-Kymin seurakunnan Facebook-sivuilla: facebook.com/kotkakymi

Lounaskonsertit kesällä 2020

• ke 5.8. Iines Kiuru, klarinetti & Anni Nousiainen, urut
  • ke 12.8. Laura Nurkka, urut