Kirkkoneuvosto aloitti syyskautensa

Kirkkoneuvoston syksykausi pyörähti käyntiin eilen keskiviikkona 26.8. Kirkkoneuvoston kokouksessa hyväksyttiin Kymsoten, Kymenlaakson kuntien ja järjestöjen kanssa yhteistyössä laadittu maakunnallinen lasten ja nuorten hyvinvointisuunnitelma. Henkilöstösuunnitelmasta ja sen valmistelusta keskusteltiin, kirkkoneuvosto saa henkilöstösuunnitelman päätettäväkseen syyskuun kokoukseen.

Kirkkoneuvosto sai tiedokseen myös ajankohtaista tietoa seurakunnan taloudesta, kiinteistöselvityksen toimeenpanosta ja muutoksista henkilöstössä.

Seurakunnan toiminnassa varaudutaan koronaviruksen vaikutuksiin syyskaudella: toiminta alkaa nyt normaalisti, mutta toiminnassa kiinnitetään huomiota käsi- ja yskimishygieniaan ja turvaväleihin. Seurakunnan toimintaan voi osallistua vain terveenä. Lisäksi seuraamme hallituksen ja aluehallintovirastojen ohjeita yleisötapahtumista ja kokoontumisrajoituksista.

2020-08-27 15:33:14.0