Lenkkiklubi kutsuu yhteiselle lenkille marraskuussa

Kotka-Kymin seurakunnassa starttaa marraskuussa lenkkiklubi Liitävä tennari. Klubi kokoontuu marraskuun ajan aina keskiviikkoisin klo 17 Langinkosken kirkolle.

Lenkkiklubi on tarkoitettu ruuhkavuosissa painiskeleville, jotka haluavat selättää marraskuun pimeyden yhteisellä kävelylenkillä.

– Kaiken kuntoiset kävelijät ovat tervetulleita mukaan, lupaa vapaaehtoistoiminnan koordinaattori Riikka Klaavu-Pihlajamaa.

Lenkkiklubilla käydään yhdessä kävelyllä ja syödään lenkin jälkeen iltapala. Lähtö ja paluu tapahtuu Langinkosken kirkolla, missä myös iltapala syödään.

Lapsille kerho samaan aikaan

Samaan aikaan lenkkiklubin kanssa järjestetään lapsille kerho Langinkosken kirkolla. Lenkille lähtijät voivat siis jättää lapset kerhoon lenkkeilyn ajaksi. Kerhoon tulee ilmoittautua ennakkoon, viimeistään lenkkipäivänä eli keskiviikkona klo 12, tekstiviestillä numeroon 044 752 9531. Kerhoon mahtuu kerrallaan 10 lasta.

2020-10-23 14:18:00.0