Kesän yhteislauluilloista haetaan iloista mieltä

Kotka-Kymin seurakunnan kesälaulajaisiin pääsee mukaan sekä verkossa että paikan päällä.

Kotka-Kymin seurakunta järjestää kesä-elokuussa yhteislauluiltoja eri puolilla Kotkaa. Seurakunnan omien tilojen lisäksi lauluiltoja on Kyminlinnan kesäteatterilla ja Langinkosken kahvila Keisarinmajalla.

Kesälaulajaisiin voi tulla laulamaan paikan päälle. Tapahtumissa otetaan huomioon koronaohjeistukset. Kesäkuussa osallistua voi myös verkossa, seurakunnan Facebook-sivuilla.

Ohjelmistossa on erilaisia kesäisiä lauluja. Kanttori Irina Lampén kertoo, että lauluvihkoon on koottu virsiä ja hengellisiä lauluja, mutta myös kesäisiä iskelmiä, Juha Vainion lauluja ja merellisiä kappaleita.

– Toivottavasti näistä tulee ihmisille iloinen, kesäinen mieli. Etenkin, kun pitkään aikaan emme ole päässeet laulamaan yhdessä, sanoo Lampén.

Kesälaulajaiset kesällä 2021

To 10.6. klo 18 Karhulan seurakuntakeskus (myös Facebookissa)

To 17.6. klo 18 Kotkan seurakuntakeskus (myös Facebookissa)

To 24.6. klo 18 Langinkosken kirkon Toivonsalissa (myös Facebookissa)