Kristillisen meditaation perinne tutuksi kurssilla

Kotka-Kymin seurakunnassa järjestetään loka-marraskuussa Kristillinen meditaatio tutuksi -kurssi. Kurssi kokoontuu neljänä torstaina 14.10.–4.11. klo 18–19 Kymin kirkossa.

Kurssilla tutustutaan kristilliseen meditaatioon.

– Kristillisellä meditaatiolla on pitkät perinteet, vaikkakin se on vähän unohdettu ja nyt löydetty uudestaan, kertoo ma. seurakuntapastori Taija Tiilikka Kotka-Kymin seurakunnasta.

Kristillinen meditaatio on uskon vahvistamista ja yhteyden etsimistä Jumalaan. Hiljaisuus on olennaista. Ulkoisella ja sisäisellä hiljaisuudella autetaan yhteyden löytymistä.

Pohjatietoa ei tarvita

Kurssilla ei tarvita mitään pohjatietoa. Tapaamisissa opetellaan yhdessä erilaisia tekniikoita ja mietiskelytapoja. Mukaan tarvitaan villasukat ja mukavat vaatteet.

Kurssille otetaan korkeintaan 15 osallistujaa. Ilmoittautua voi 7.10. mennessä sähköpostitse seurakuntapastori Taija Tiilikalle, taija.tiilikka@evl.fi.

2021-09-15 08:00:00.0