Kirkkoneuvosto valitsi seurakuntaan uusia viranhaltijoita

Kotka-Kymin seurakunnan kirkkoneuvosto kokoontui torstaina 4.11. Kokouksessa valmisteltiin seurakunnan vuoden 2022 budjettia sekä valittiin kaksi uutta viranhaltijaa.

Artboard 1-1.png

Diakoniatyöntekijän virkaan valittiin Mariia Lemmetyinen. Mariia on työskennellyt useana kesänä seurakunnassamme diakonian kesätyöntekijä ja toimii vuoden 2021 loppuun asti vs. diakoniatyöntekijänä. Mariian viran tehtäviin kuuluu erityisesti vanhusten kanssa tehtävä työ, mutta häneen voi törmätä myös diakoniatyön kerhoissa, avustusvastaanotolla tai kotikäynneillä.

Lähetyssihteeri Anne Hovin jäätyä eläkkeelle lähetyssihteerin virkanimike muutettiin lähetys- ja aikuistyönohjaajaksi. Tähän virkaan valittiin Hira Khadgi. Hira on ollut pitkään lähetysyhdistys Kylväjän lähettinä. Hira tuo seurakuntaamme lähetystyön osaamisen lisäksi viestinnän sekä mentoroinnin ja valmentamisen taitoja. Hiraan pääsee tutustumaan muunmuassa lähetystyön ja aikuistyön tapahtumissa.

Virkavalintojen lisäksi kirkkoneuvosto valitsi edustajansa itsenäisyyspäivän juhlallisuuksiin Kotkan ja Kymin kirkoille ja käsitteli vuoden 2021 investointimäärärahojen muutoksia. Seuraavan kerran kirkkoneuvosto kokoontuu 25.11.2021

Thu Nov 04 20:57:00 EET 2021