Kirkkoneuvosto valitsi uuden nuorisotyönohjaajan ja päätti avustushausta Kotkan kirkon peruskorjaukseen

Kirkkoneuvosto piti syksyn päätteeksi vielä yhden ylimääräisen kokouksen ennen kirkkovaltuuston kokousta keskiviikkona 15.12. Kokouksessa käsiteltiin nuorisotyönohjaajan valintaa ja Kotkan kirkon remontointiin haettavaa rakennusavustusta.

Kirkkoneuvosto valitsi nuorisotyönohjaajan virkaan Atte Korjuksen. Atte on työskennellyt vs. nuorisotyönohjaajana seurakunnassa jo kaksi vuotta ja tuo kasvatuksen tiimiin rautaista osaamista ja pulppuavia ideoita. Tervetuloa vakituisesti joukkoon, Atte!

Lisäksi kirkkoneuvosto päätti hakea kirkkohallitukselta avustusta Kotkan kirkon peruskorjaamiseen. Jenni Tainion viransijaisuutta varhaiskasvatuksen ohjaajana päätettiin jatkaa 30.4.2022 asti.

Kirkkoneuvosto jatkaa kokoontumistaan jälkeen tammikuussa.

2021-12-16 11:42:23.0