H11 rippikoulu:

Tervetuloa rippikouluun!

Täältä löydät kaikki olennaiset päivämäärät, jotka liittyvät omaan rippikouluryhmääsi. Kokoonnumme useamman kerran talven ja kevään aikana. Tapaamisissa tutustumme toisiimme, muihin rippikoululaisiin, uskonasioihin sekä seurakunnan toimintaan. Laitathan ylös kaikki alla olevat päivämäärät, joissa sinun tulee olla paikalla:

•Osallistuminen vapaavalintaiseen seurakunnan järjestämään joulunajantilaisuuteen 3.12.2023-6.1.2024. Tilaisuus voi olla esim. Kauneimmat joululaulut tai jokin jumalanpalvelus, ei kuitenkaan kouluajalla järjestetty joulukirkko tai adventtihartaus. Ota mukaan saamasi joulukortti, jonka palautat tilaisuudessa olevalle seurakunnan työntekijälle tilaisuuden päätteeksi. HUOM! Joulukortissa tulee olla rippikoululaisen etu- ja sukunimi, rippikouluryhmä (H11), tilaisuuden nimi ja päivämäärä.

•Riparikonsertti to 25.1. klo 18.30-19.30 kulttuuritalo Kyminsuussa, Eteläinen Karjalantie 3.

•Viikonloppuleiri 22.-24.3. Höyterissä.

•Ryhmän oma messu su 7.4. klo 13.00 Kymin kirkossa

HUOM! Rippikoululainen, olethan paikalla jo klo 12.00.

•Diakonia/monikulttuurisuus/lähetys –teemapäivä su 21.4. klo 10-12.30 Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14.

•Nuorten Pappilailta to 2.5. klo 18.30-19.30 Pappilassa, Karhulantie 36B.

•Kappelivierailu to 23.5. klo 16.30-18 Parikan kappelilla, Parikantie 81.

•Rippileiri 15.-20.7. Höyterissä

•Konfirmaatio 21.7. klo 10 Kymin kirkossa. Rippikoululainen olethan paikalla jo klo 9.

Jos et jostain syystä pääse paikalle johonkin yhteiseen kokoontumiseen, otathan mahdollisimman ajoissa yhteyttä Janneen!

Kaikki ryhmämme tapaamiset ovat osa rippikouluasi, näin ollen sinun tulee osallistua niihin tai korvata poissaolosi. Helpoimmin poissaolon voi korvata osallistumalla toisen rippikouluryhmän vastaavaan tilaisuuteen.

Rippikoulun leirijaksoilta ei voi olla pois! Leirijaksoista saat tarkemmat tiedot sähköpostilla lähetettävistä leirikirjeistä.

Jos ja kun tulee kysyttävää rippikoulun tai muun suhteen niin ole vaan reippaasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan!

Terveisin riparisi ohjaajat Janne ja Maarit

Ps. Allaolevien linkkien kautta voit tutustua rippikouluun liittyviin periaatteisiin ja ohjeisiin. Löydät täältä myös ulkoläksyt, jotka tulee suorittaa rippikoulun aikana!

Periaatteita, joita noudatamme rippikoulussaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Nopu - nopean puuttumisen metodiLinkki avautuu uudessa välilehdessä

Seurakunnan päihdeohjelmaLinkki avautuu uudessa välilehdessä

UlkoläksytLinkki avautuu uudessa välilehdessä