H8 rippikoulun aikataulu

•Osallistuminen vapaavalintaiseen seurakunnan järjestämään joulunajantilaisuuteen 3.12.2023-6.1.2024. Tilaisuus voi olla esim. Kauneimmat joululaulut tai jokin jumalanpalvelus, ei kuitenkaan kouluajalla järjestetty joulukirkko tai adventtihartaus. Ota mukaan saamasi joulukortti, jonka palautat tilaisuudessa olevalle seurakunnan työntekijälle tilaisuuden päätteeksi. HUOM! Joulukortissa tulee olla rippikoululaisen etu- ja sukunimi, rippikouluryhmä (H8), tilaisuuden nimi ja päivämäärä.

•Riparikonsertti to 25.1. klo 18.30-19.30 kulttuuritalo Kyminsuussa, Eteläinen Karjalantie 3.

•Viikonloppuleiri 8.-10.3. Höyterissä.

•Ryhmän oma messu su 17.3. klo 17.00 Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14.

HUOM! Rippikoululainen, olethan paikalla jo klo 16.00.

•Nuorten Pappilailta to 4.4. klo 18.30-19.30 Pappilassa, Karhulantie 36B.

•Diakonia/monikulttuurisuus/lähetys –teemapäivä la 20.4. klo 16.30-19 Kotkan seurakuntakeskuksessa, Mariankatu 14.

•Kappelivierailu to 23.5. klo 16.30-18 Parikan kappelilla, Parikantie 81.

•Rippileiri 1.-6.7. Höyterissä

•Konfirmaatio 7.7. klo 13 Kymin kirkossa. Rippikoululainen ole paikalla jo klo 12.

Jos et jostain syystä pääse paikalle johonkin yhteiseen kokoontumiseen, otathan mahdollisimman ajoissa yhteyttä Janneen!

Kaikki ryhmämme tapaamiset ovat osa rippikouluasi, näin ollen sinun tulee osallistua niihin tai korvata poissaolosi. Helpoimmin poissaolon voi korvata osallistumalla toisen rippikouluryhmän vastaavaan tilaisuuteen.

Rippikoulun leirijaksoilta ei voi olla pois! Leirijaksoista saat tarkemmat tiedot sähköpostilla lähetettävistä leirikirjeistä.

Jos ja kun tulee kysyttävää rippikoulun tai muun suhteen niin ole vaan reippaasti yhteydessä.

Tervetuloa mukaan!

Terveisin riparisi ohjaajat Janne ja Enna