Lauluämpärikuoron harjoitukset. Kuvassa nainen soittamassa flyygeliä ja aikuisia laulamassa.

Kuorotoiminta

Jos olet aina haaveillut jonain päivänä uskaltavasi kuoroon laulamaan, ehkäpä nyt on sen aika. Tule rohkeasti mukaan laulamaan!

Kaikkiin kuoroihin ovat tervetulleita niin uudet kuin entisetkin laulajat.

Toivonlaulajat

Eläkeikäisten kuoro, mutta mukaan voi toki tulla vaikkei eläkkeellä olisikaan. Kuoronjohtajana kanttori Pia Hemminki.

Harjoittelee torstaisin kello 12.30-14 Langinkosken kirkon Toivonsalissa.

Tervetuloa entiset ja uudet laulajat!

Tiedustelut: kanttori Pia Hemminki p. 041 462 6224 tai pia.hemminki@evl.fi

Kotka-Kymin kirkkokuoro

Sekakuoro, joka laulaa monipuolista hengellistä musiikkia. Myös uudet laulajat koko Kotkan alueelta sydämellisesti tervetulleita!

Harjoittelee torstaisin klo 18-19.30 Karhulan srk-keskuksessa.

Tiedustelut: kanttori Pia Hemminki p. 041 462 6224 tai pia.hemminki@evl.fi

Lauluämpäri

Matalan kynnyksen kuoro, johon voit tulla, vaikka et olisi niin varma omista laulutaidoistasi.

Harjoittelee joka toinen torstai klo 18.30 Kotkan seurakuntakeskuksen salissa. Kevätkausi alkaa 11.1.

Kuoroa johtaa kanttori Liisa Väisänen, p. 040 196 7534 tai liisa.vaisanen@evl.fi

Gospel-lauluyhtye aikuisille

Lauluyhtye harjoittelee perjantaisin klo 18.

Jos olet kiinnostunut, ota yhteyttä kanttori Jarmo Kaijansinkkoon.

Tiedustelut: kanttori Jarmo Kaijansinkko p. 044 752 9502 tai jarmo.kaijansinkko@evl.fi

Aurinkokuoro

Kehitysvammaisten oma kuoro.

Tiedustelut diakonissa Leila Vanhala p. 041 462 6204. Kuoroa johtaa kanttori Susanna Hauer.

Lapsikuoro Laulukamut

Kuoro musiikista ja laulamisesta innostuneille 1.-4.-luokkalaisille lapsille. Kuoro kokoontuu keskiviikkoisin klo 17 Karhulan seurakuntakeskuksessa. Kuoroa johtavat kanttori Jenny Kallberg ja lastenohjaaja Riikka Viren.

Tutustu tarkemmin Laulukamuihin

Kuorot tekevät matkan Kirkon juhlille Tampereelle 17.5.-19.5.2024.

Pääset ilmoittautumaan juhliin tästä linkistä

Kuvituskuva.